Anonym kommentar

- Ja kära läsare, så kan det se ut!^^
Egentligen .. Så vet man att en person som skriver sådär bara har brist på uppmärksamhet eller är avundsjuk på att jag fortfarande har kvar en vän som den velat att jag ska förlora. För jag har knappast förlorat Madde. Bara det att vi inte har lika mycket konatakt nu som då och ni ska fan veta att Madde är en utav mina bästa vänner även fast vi bråkat så tänker jag på henne hela tiden och på allt roligt vi gjort tillsammans i skolan och i åker tillexempel. Plus att jag inte har tappat alla mina vänner? *Vänner kommer och går, det vet alla, det är bara dom bästa som består.*
Så om du nu som skrev denna kommentar ville uppnå något i stil med att jag skulle må dåligt för detta så har du fel, för det är förmodligen du själv som gör det, pinsamma helvete!
'
Det var allt för mig ikväll! PussPuss ;*
Anonym om Vad finns det att göra?:
Hoppas du förlorar Madde som du har gjort me alla dina andra vänner fast sen kom ja på att du redan har förlorat henne också haha!
'
- Ja kära läsare, så kan det se ut!^^
Egentligen .. Så vet man att en person som skriver sådär bara har brist på uppmärksamhet eller är avundsjuk på att jag fortfarande har kvar en vän som den velat att jag ska förlora. För jag har knappast förlorat Madde. Bara det att vi inte har lika mycket konatakt nu som då och ni ska fan veta att Madde är en utav mina bästa vänner även fast vi bråkat så tänker jag på henne hela tiden och på allt roligt vi gjort tillsammans i skolan och i åker tillexempel. Plus att jag inte har tappat alla mina vänner? *Vänner kommer och går, det vet alla, det är bara dom bästa som består.*
'
Så om du nu som skrev denna kommentar ville uppnå något i stil med att jag skulle må dåligt för detta så har du fel, för det är förmodligen du själv som gör det, pinsamma helvete!
'
Det var allt för mig ikväll! PussPuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0