Vad finns det att göra?

Sov med fläta inatt så fick rätt fint hår nu tycker jag:) vaknade jättetidigt idag med! Typ 7 och kunde inte somna om.. Fan alltså! Har iallafall suttit och spelat de senaste timmarna på "king.com", finns liksom inte så mycket annat att göra en dag som denna?

Mjaou om Städade mitt rum;):

Är inte du & Madde vänner längre? 
Du brukade alltid skriva om henne förut och sen brukade ni alltid vara med varandra och nu skriver du bara om han Love och är med han? .o
Svar; Jodå! bara det att vi inte träffats lika mycket på sistonde eftersom skolan slutat och vi alltid träffades i skolan:) Love och jag är tillsammans nu och umgås för det mesta hela tiden, förutom nu när han jobbar då. Så därför skriver jag mer om honom. Om du vill ha variation på mina inlägg så får du kommentera vad du vill se mer utav. Tack du <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du förlorar Madde som du har gjort me alla dina andra vänner fast sen kom ja på att du redan har förlorat henne också haha!

2012-06-14 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0