Tiden rinner iväg!

Det är redan söndag natt! Vart fan tog helgen vägen?
Hallå???
 
Haha så känner jag precis nu. För jag har haft det så himla bra hela helgen. I fredags vart jag dock liite för full på festen men jag hade till största del kul ändå! Var så himla roligt att få ta men Kevin också. Han tog så bra hand om mig där när alkoholen kickade in...
 
Lördag var "bakis-dag", knäckte massa filmer och myste med gottis i soffan till nästan kl 6 på kvällen. Sen åkte vi spontant till stan och käkade, sen åkte vi spontant och kollade bio (fifty shades of Grey, SÅ BRA!!!) Sen åkte vi spontant en sväng, ganska lång sväng i stallis ut på ytterselö och sen hem och spontant mys i soffan.
Idag var det lugnt bara, vi tränade och så. Skönt biceps, underarm, rygg pass.
 
Imorgon är det en ny vecka, med nya problem och nya utmaningar! Wish me luck, det behövs. 
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0