Shopping!

Idag vart det en shopping tisdag! Skulle ta bussen hem men kände att det vore skönt att ta en runda på stan bara. Slutade med två par byxor, nytt nagellack och lite grejer till läpparna. Testa massa olika kläder bara för att, delvis chinos. Jag är ju inte mycket för lössittande brallor men var snuggt ändå?
Passade även på att luncha med mor min! Super mysig dag! Kul att träffa mammsen så spontant!
Fick faktsikt en del plugg gjort också. Skönt måste jag säga. Men är mycket kvar..
 
Nu sitter jag och ska måla naglarna, blir hemskt! Är inte alls nöjd med det nya lacket måste jag säga. Älskar färgen men det ser så kladdigt ut. Nej Till Depend!
Xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0