New makeup!

Var nere på stan ochh investerade lite nytt! Jag kollar ju smink videos på Youtube och har sätt många, många gånger "real technic" borstarna. Så köpte mig en ny puder borste från real technic. Den är så himla skön! Vill bara fortsätta sminka mig på morgonen för det är så skönt! Köpte även en ny mascara. Den är jätte lätt att applicera på fransarna men tar ett tag innan den torkar så är lite svårt att bygga med den. Annars är den bra!
Köpte en ny concealer, har ju testat typ 5 olika på 2 månader nu men denna verkar faktiskt som den bästa än så länge!! Jo, jag införskaffade också en ny kräm, min hade tagit slut, har inte fått någon speciell uppfattning om den men den är väl skön och bra. Smörjer mig bara på kvällen så tänker inte så mycket på det ;)
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0