Lördagsmys

Vart en jätte mysig lördag kväll i malmby tillsammans med Kevin. Efter en lång dag på jobbet så kom han och hämtade mig, sen skar vi upp grönsaker och myste ner oss i soffan till Fury. Kevin har ju påbörjat sin deff nu så det blir inte mycket godsaker! (För honom iallafall!) Jag moffar i mig som bara den. Älskar godsaker! 
**
Det var en fantastisk kväll men ljus och mys och att bara få ro om sitt hjärta sådär, det är obetalbart (Säger man så? Haha, alltså att det finns inget bättre iallafall!) Känner verkligen så djupt inne i mitt hjärta och hela vägen ut hur lycklig jag är med Kevin. Det är en underbar känsla som jag inte får nog av!! Han är det ska som hänt mig ska ni veta gott folk! Det allra, allra bästa!!
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0