Jobb helg!

Hey på er!
Nu ligger jag i sängen efter en lång kväll. Jobbade till stängning först på coop sen åkte jag hem och en liten stund senare kom Frida och Tobias förbi. Super trevligt! Vi drack te och snackade om allt från gymnasiearbete till att förlösa barn..? Well, det var väldigt kul iallafall,  jag har inte träffat Frida på länge. 
Imorgon ska jag upp till jobb igen. Men det som är skönt är att jag börjar kl.3, så jag har hela morgonen och förmiddagen på mig för att göra saker! Kevin, min fina, ska på nån hockey kupp.. men men! Kanske ansöka lite till högskola, fixa naglarna!! Är i stort behov av det! Eller kanske kolla på "Enchanted" som jag velat se ett tag nu.
 
En fråga från "frågestunden" var vart ifrån jag får min inspiration ifrån när jag ska göra mina naglar. Helt ärligt, jag vet inte! Jag "känner efter" vad jag vill ha, sen söker jag på något passande på google och plockar ihop något, Kollar lite på Youtube? En annan sida som är bra är "Pinterest" tror jag det heter, dom har mycket bra bilder. På ALLT!
Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0