Fredagskväll

Var en lång dag i labbet idag. Hela mitt gymnasiearbete bara.. jag vet inte.. men känner att jag vill ge upp. Jag kommer ingenstans!!
Jag älskar Kemi, biologi och lite fysik. Att veta hur allt funkar, även fast man inte kan se allt! Men idag så kämpade jag verkligen men kom INGENSTANS. Från 9.55-16.05 i samma labbsal, håller på med samma sak och käkade inte ens lunch. Nej usch på det! 
Juste! En kul sak iallafall, hade skridskor igår på idrotten. Riktigt kul, spelade inte mycket själv men var kul att stå mitt i! :)
 
Nu ser min kväll ut såhär, Kevin sover! Han är så trött efter allt hårda jobbande så förstår honom. Det ser jätte skönt ut med båda armarna över huvudet, halvt på sne, ena knäet uppdraget till magen, dreglande med tunga andetag. Men jag är inte trött! Ska ta paddan (iPad för er som inte fatta) kolla på nånting halv långt och intressant så jag får sköna drömmar. Glöm inte att släcka ljuset.
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0