Dagen

Idag har jag bara försökt ta mig igenom dagen, försökt må bra! Så därför har jag suttit framför datorn halvs dagen och pluggat. Skrev ca 1500 ord på mitt gymnasiearbete, samt fixat titlesida och innehållsförteckning. Så skönt! Men är endel kvar tyvärr. Sen har jag skrivit om nästan hela min vetenskapliga text i svenska. Mycket gjort men mycket, mycket kvar! Efter pluggandet åkte jag in till stan och körde en skönt träningspass inriktat på axlar med Moa. Riktigt skönt att träna! Tankarna stannar liksom upp då.
Nu sitter i soffan med Frida. Jag ska fixa hennes naglar alldeles snart. Mina är kaos men orkar inte bry mig! Får fixa det på fredag kanske.. när jag har tid!
Tänkte nog även dra till frisören och fixa håret imorgon om jag hinner, annars får jag göra det själv. Tänkte färga om det. Inte säker än på vad det blir men ska vara en spontanare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0