Att vakna..

Att få vakna upp själva i huset en söndag morgon är underbart. Solen lyser in och åh.. så mysigt. Vi gjorde våfflor och bara hade det bra hela morgonen, sen så började jag jobba kl.2. Jag måste säga att jag älskar mig jobb! Tycker det är så himla kul att träffa kunder och sånt. Men i söndags så var det verkligen jobbigt! Kände mig trött i hela kroppen, deprimerad och skit bara! Men jag kämpade på och vissa som kommer in och är trevliga kan göra hela dagen bättre! Så kul ändå!
Testade även "Celsius" för första gången, var väl gott, tycker helt ärligt att man blir piggare av cola zero, plus att det är godare! Men men, skönt att få det överstökat!
 Xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0