STUDENTEN!!

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten!! Så jävla kuuuul!!! Hel grym dag måste jag säga. Det ända jag kan säga att jag tycker var tråkigt med dagen var att den gick för fort. Först champagne frukost med hela gänget, sen var det något slags spex för klassen. Var så sorgligt för vi fick se ett bildspel med bilder från vår tid tillsammans. Åh, sen var det lunch! Massor med mat och vatten! Haha jag höll också tal, jag har aldrig gjort det förut inför alla treor! Spännande med läskigt. Sen var det vidare till utspringet. Jävl*r vad nervös jag var! Men när jag såg hur dörren öppnades och alla framför mig sprang .. då släpptes alla tankar och jag spörtade bara ut! Fan va kul det var! Tänkte inte ens på att det var så mycket folk som kollade!! Efter det var det vandring genom stan och sen flak åkning. Det var nått nytt kan jag säga! Efter det kom Anders och hämtade mig i värsta race bilen som hade side pipes.. som jag lyckades bränna upp benet på...
 
På mottagningen så var jag så himla trött så var tvungen att sova en stund. Så var det presenter och massa god mat och trevligt folk! Mamma, pappa och Kevin hade gjort så fint! På kvällen var det fest på Nils. Vi festade till 2 och kom hem halv 3. 
 
En hel dag från kl halv 6 till nästan 3 på natten. Kan säga att jag aldrig vart så trött och seg dagen efter. Men hade en så sjukt grym dag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0