Vad händer i sommar?

Lite update så saker som hänt är bland annat att jag klippt mig! Vart väldigt kort för min smak. Men det är så skönt! Kände hur det vara var ett sort ris i topparna. Så nu känns det fräsch, samt så växer mitt hår väldigt fort och kommer snart vara lika långt igen. 
 
Sen så har semestern blivit planerad nu. Jobb i nån vecka till sen så blir det en weekend i Berlin för mig och Kevin! Första egna så det ska bli spännande. Längtar!
Det blir några dagar ner till Ullared och sen nu pratas det om en vecka på Gotland i år igen eller annat.
 
Jag ska också boka uppkörningen och sånt snart. Känns som ett måste, men vill ju ha körkort också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0