Nu har det kommit....

Hey ya'll! 
Slutet av helgen nu. Söndag är det och kom nyligen hem från jobbet. Har käkat lite och så, snart ska mor hjälpa mig att färga håret. Känner mig så ofräsh med utväxt och urtvättat hår! Har jobbat hela helgen, sen har jag vart med Kev. Han och jag såg en as bra film igår! Kommer inte ihåg vad den hette... men den va romantisk iallafall! Så åt vi ben&jerry MUMS!
I fredags träffa jag Frida efter att jag plockat upp mina nagel grejer från posten! Vi fikade och snackade. As trevligt. Var och kollade på när grabbarna körde tricking också! 
 Nej nu har jag viktiga saker att göra! Ska väl försöka skicka ut litt bilder ikv på håret. Annars blir det imorgon när jag fixat det.
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0