Nagel fix!

Gjorde ju shellack naglar i Eskilstuna för någon vecka sedan. Dom började krångla och gå av så fick rycka in på akut tid på naglar&sånt i strängnäs. Tyckte det såg för jävligt ut när dom gick och pajade sådär och min budget är inte den bästa kan jag säga. Så har beställt hem gelekit från "nagelgiganten.se" så jag kan fixa allt hemma själv. Ska lära mig först sen kan man ju börja göra på andra. Så om någon vill vara försöks person så är det bara att höra av sig! Det är dock inte förlängning, bara själva gelé geggan med UV-lampa.
så nu sitter jag hemma och fixar lite. Ska måla i regnbågens färger..
to be continued....
Xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: hejemeli

Asså så jävla snygg du är!!😍

2015-02-08 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0