First try gel nails

Igår kom Frida över och var min första försöksperson till nagel fixandet, hon bestämde hur hon ville ha dom sen satte vi på tippar som jag filade spetsiga, sen på med gelé. Idag fick hon komma tillbaka och måla dom. Var jätte kul att få testa! Hihi sen så är det så roligt när man får testa på roliga personer som kanske tar det men en klackspark. Men jag blev iallafall jätte nöjd med resultatet för att vara första gången! 
 
Vad tyckte Frida?
- Jag tyckte det blev väldigt bra, är riktigt nöjd. För att vara första gången du gör med förlängning så blev det väldigt bra!
 
(Haha, det är faktiskt Fridas egna ord, för jag bad henne skriva)
XoxO
 
Bara gelé och förlängning:
 
Fridas val av färg:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0