Första Tatueringen!!

Igår hände det! Igår tatuerade jag mig. Har sedan länge tillbaka velat ha två hundtassar på mitt ben. Det är nämligen så att för länge sen så hade vi en hund som hette Grafton. Han gillade att liksom luta sig /stödja sig på en. Så en dag efter att han lutat sig med stöd av tassarna på min vad så fyllde jag i det. 
Nu sitter dom där på riktigt som ett minne av speciellt Grafton, men också utav alla hundar jag har och kommer få.
 
Det gjorde pitt ont! Jag trodde inte att det skulle vara så illa! Men det gick snabbt över så körde vi ett pass på gymmet.
 
Idag känns det inte så mycket. Svider till lite ibland bara men har fortfarande plasten på och det är ganska mycket blod! 
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0