Vilken var bäst?

Har beställt massa roliga saker från nätet och fick hem en av alla idag. Ögonfransar som jag kommer ha på på balen. Den är enkel fransar, tycker det är mycket naturligare och finare än "hela" fransrader.
Köpte ett par skor till balen också. Vill inte ha klackar så tyckte dessa var jätte fina! Men dom är något små så måste gå in dom. 
 
Sen har jag införskaffat en primer för första gången. Testade två stycken som jag läst bra recessioner om. Men "tyvärr" så är alla olika och den ena var mycket bättre än den andra. L'Oréals primer satt mycket bättre på mig än vad Garniers gjorde. Men Garniers var mycket skönare, helt len i ansiktet när jag applicerade den. Men nu i slutet av dagen är jag helt torr flagig i T-zonen. L'oreals kändes fast och fin, som att man verkligen fick grepp om sminket!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0