Små shopping

Vart en rejäl försovning imorse, fan. Det skulle ju vara disektion av njure idag och jag hade faktsikt sett fram emot det. Men men, vart annat kul istället. Jag övningskörde till Eskilstuna med pappa och brorsan. Papa skulle på ett snabbt möte bara sen drog vi till Tuna park en stund. Jag passade då på att byta mitt halsband, byta till ny spel skiva och mycket annat nödvändigt. Som en ny beauty blender, någon slags foundation (verkar bra men vet ej), nagel förstärkning, palett med ögonskugga och en stor hostmedicin!
 
Nu blir det hem att knarka lite så man blir frisk! (Host medicin alltså!!) Och plugga lite på körkortet är det tänkt.
Peace 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0