Idag slår jag på stort!

Känns som att jag börjar bli sjuk! Halsen känns tjock, ont i huvudet och jätte trött. Jag fattar egentligen inte hur jag kan vara så trött då jag går och lägger mig vid 11-12 tiden på kvällarna. Brukar vanligtvis vakna vid 8 då men nu kan jag sova till 11 innan mamma kommer in och väcker mig. 
 
Usch usch men så är det, var ju ett tag sen jag var sjuk så är väl dags igen. Jag har faktsikt bara övningskört nu på lovet. Eller ja, jag har vart med Kevin, jag har lagat mat och mycket annat också. Men till största del övningskört. Går riktigt bra nu tycker både jag och Sara. Jag ska faktiskt åka med pappa till Stockholm idag, jag kör! Ska bli väldigt spännande.. wish me luck!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0