Den bästa hitintills!

Nattkräm gäller det nu! Jag har alltid vart mån om min hy, speciellt i ansiktet. Så varje kväll (nästan) har jag smörjt in mig på kvällarna. I olika perioder så har jag haft olika krämer. Allt från Garnier, La-Roche, L'oreal, till Dermosil. Men här i påskas kom min brorsa med en natt kräm från ingenstans i ett påsk ägg och den är helt fantastisk! 
 
Problemet med min hy är att den är känslig. Får lärt rodnader, hyn under ögonen är jätte tunn, i pannan kommer små torra fläckar och runt näsan är jag typ fet/torr. Så det är väldigt blandat! Men den här krämen innehåller mandelolja som lugnar huden och antioxidanter som skyddar.
 
Nio av tio snusmumrikar från mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0