Början på lovet!

Ja det har vart en bra början på lovet måste jag säga. Jag sov över hos Frida i torsdags, vi hade typ film kväll och sånt mys. Fredag bjöd på fika på taxinge slott med familjen sen en trevlig kväll med Kevin, spela gears of war och baka kakor. 
Igår var det jobb för hela slanten! Sen igår kväll drog jag och Carro ut på Harrys i strängnäs med hennes syrra. Jävlar vad kul det var!! Mitt i allt dansande och drickande så kom Kevin och Rasmus också! Så det vart ännu roligare. 
Idag vaknade man lite trött i stallis, hem, sminka sig och cyklade till jobbet. På vägen hem så plockade jag lite blommor.. kriminell... 
 
Ha en bra påsk sista stunderna nu! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0