Varför har inte du hört av dig?

Kände bara att jag måste skriva av mig. Jag har genom tiderna haft mycket problem fram och tillbaka med vännerna jag haft. Jag har blivit sårad och har endel gånger sårat mina vänner själv. Men just detta problem med dagens befolking jag tänkte ta upp är hela grejen med att höra av sig! 
 
Jag satt och fikade med några kompisar i veckan då en av dom sa;
 
- Du hör bara av dig när du har problem med dina killar. Annars pratar du aldrig med oss.
 
Då ställde jag frågan tillbaka;
 
- Men, har ni hört av er då?
 
Och svaret jag fick då .. facinerade mig!
 
- Asså, jag har faktiskt skrivit till dig nån gång men du är ju bara med din kille och då vet man att du är tråkig och ändå inte kommer kunna umgås eller göra nåt!
 
Är det alltså så att om man har kille så är man tråkig? Vad är det för skitsnack. Jag är samma tjej bara att jag inte kan hålla på strula runt med en massa andra killar och vad är egentligen det roliga med det? Man måste bara tänka på massa könssjukdommar, känslor, plus att om man strular med nån random kille så kommer det alltid fram någon bitch och säger att det är hennes kille. Så jag skippar helst den biten med att vara i singel livet. Annars som tjej när man är i ett förhållande trånar man ju efter att på taffsa på någon annan men när man då väl är singel är det så tråkigt att man somnar och att man då helst somnar med en pojkvän som man är bekväm med!
 
Men iallafall! Det har genom många relationer kommit upp just detta om "Varför har du inte hört av dig?" och då kan det ju finnas flera annledningar!
 
1. Du är tråkig!
2. Jag har bättre för mig.
3. Jag behövde vattna blommorna i tre veckor.
4. Man känner sig inte lika intressant när du inte ens hälsar.
5. Man får höra att du snackar en massa strunt om mig.
6. Man har haft det jobbigt med något.
 
Men framförallt att DU har inte heller hört av dig och det är detta som de man kallar vänner då inte ser. Dom har ju minsann suttit varje dag och försökt få tag på mig, dom har ju absolut bjudit med mig på varje fest som vart och självklart så har dom ju bjudit ut dig till en fika för att snacka om saker som händer!
 
NEJ! Det har dom inte. Dom sitter hemma och väntar på att man ska göra slut med sin pojkvän så att man ska kunna göra bort sig på fyllan och speciellt så att dom kan ha en massa skit att snacka om bakom ens rygg.
 
Jag vet inte hur mycket roliga grejer jag fått höra genom åren att jag gjort och inte. Man har ju vart både hora, slampa och äckel ett antal gånger. Men vafan, det är ju förmodligen bara för att jag är tråkig och har pojkvän!
 
Eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: V

Så det kan vara :P

2014-09-24 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0