Skönt avslut på helgen!

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag sitter nu i soffan med mina föräldrar och kollar på film. Ett bra avslut på veckan. Har jobbat både igår och idag men igår efter jobbet övningsköra jag till Kevin. Vi lagade mat och hade jätte mysigt hela kvällen. Kollade film och åt gottis. Kevin var lite trött bara så han somnade vid nio och vaknade sen vid 11. Haha han är riktigt söt när han sover måste jag säga!! 
 
Imorse var jag ganska trött men det vart bättre när jag väl kom till jobbet. Borde kanske ha pluggat lite men jag har bara inte vart på humör för det. 
 
Känner mig deppig bara. Som att allt faller ihop och jag kan inte riktigt hantera det. Är rätt konstigt för att allt är bra i livet men känslan är där bara. Hoppas det går över tills imorn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0