Pappa-dotter dag i huvudstaden

Igår bestämde sig pappa för att vi skulle åka till Sthlm så jag följde med och vi hade en jätte rolig pappa - dotter dag i huvudstaden. 
 
Först gick in på Dressman där pappa köpte en kavaj och skjorta som var hela grejen med att egentligen åka till Sthlm, det var riktigt snyggt. Så käkade vi super lunch och kollade lite affärer. Sen gick vi på Hötorget och köpte en blomma till mamma, pappa köpte blåbär. Så gickvi runt, kollade på männiksor, gick i affärer i nån timme och hade det jätte trevligt.
 
Innan vi tog tåget så gick vi in på ett fik. Där köpte vi två kaffe och en bakelse, en tiramisu som kostade 45 kr (sinnessjukt men gott!) I botten av den när jag och pappa suttit och käkat ur den till hälften ungefär så kollade jag på skeden innan jag stoppade den i munnen... En liten insekt låg där fastklistrad i kakan!! Så ÄCKLIGT! Men det värsta var att när jag gick och sa till om det så fick jag svaret på spydig stockholmska "Vadå? vill du va en ny eller?". Dåligt tycker jag. Men resten av dagen var grym! Jag åkte hem till Kevin sen, vi käkade tacos med hans familj och så gjorde vi en slags puddig för första gången som faktiskt blev rätt lyckad! ska testa göra den igen om ett tag tänkte jag. Resten av kvällen myste vi med tända doftljus och massage olja. Snuskigt men underbart! Hihi
 
 

Kommentarer
Postat av: V

Är det en nattfjäril i bakelsen?

Svar: Ja usch!
Mly Oak

2014-09-28 @ 01:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0