Överraskningarna överraskning!

Här om dagen så var vi på stan med farmor. Kappahl hade precis öppnat så vi shoppade lite kläder till henne. Sen gick vi in på apoteket och skulle hämta ut mina mediciner. Var hos doktorn på morgonen och tog lite prover, har ju haft så ont i magen. Men iallafall! Inne på apoteket så testade vi på hur bra huden var i ansiktet. Jag har tydligen "mycket uttorkad hy" och skulle köpa en kräm för 359:-... Men det värsta var nästan att pappas hy var helt perfekt och hade bättre elasticitet än mig? Var iallafall jätte trevligt hela dagen.
 
På eftermiddagen kom Kevin över med en kasse från ICA Maxi och låste in sig på mitt rum. Vart så överraskad när han släppte in mig och jag fick se vad han hade fixat!!! Så himla gulligt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0