Längsta promenaden!

 Idag hade jag bara en lektion i skolan så var inget märkvärdigt. Sen åkte jag med familjen ner på stan och jag och mamma köpte lite små presenter till pappa som fyller år imorgon (alltså lördag!) Lite roliga grejer blir det. Sen åkte jag hem till Kevin. Vi käkade pizza, tog en promenad på ca 7,2 km i stallarholmen som tog lite mer än en och en halv timme! Så chilla de vi till en film och moffa de Rocky Road glass. När jag kom hem sen från Kevin så satt familjen och eldade i en typ... eldkorg?? Så har suttit där nu nästan hela kvällen och haft det trevligt. 
 
Så over all! Har vart en bra dag idag och har kännt mig grymt positiv, tack så mycket allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0