Måndags räddning!

Hej hej!
I måndags efter lunch så kom mamma och hämtade mig, har kännt mig rätt krasslig fram och till baka och I nuläget har man både "vecka", urinvägsinfektion och magkatarr. Mamma skulle till sjukhuset och kolla sin axel så jag hängde på. Vi passade på att ta en sväng på stan och kollade lite affärer. Jag testade en kjol men tyckte inte riktigt det var min grej. Vart iallfall en skjorta, kofta, nån tröja, sjal och en ny rouge. Nöjd med det och man blir ju lite gladare om man får shoppa lite nytt!! 
Kul att få vara med mamma också! 
 
Nya sjalen är på bilderna när jag sitter på bussen. Jag kan bli sådär ibland att jag tar bilder på mig när jag sitter själv eller har tråkigt.  Men det är nog inget jag är ensam om? ;)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0