Hi I'm a brunett

Måste ju berätta att jag har färgat håret också. Blivit brunett igen. Jag känner mig faktiskt bekvämast i det. Fastän jag (och nästan alla tjejer) känner efter att tag att det vore skönt med förändring. Men det är ändå alltid brunt som jag fastnat för mest. 
Som ni kanske redan vet så har Kev börjat på Taekwondo. Så stolt att få lära honom och han så duktig och tar åt sig det man säger. Jag var med och tränade nybörjarna i måndags och igår så tränade jag själv. Ska se till att träna mycket nu fastän sjukdomarna spökar i kroppen, så jag kan tävla! 
Visa upp mig för världen! 
 
Måste bara påpeka att jag tog några snygga bilder imorse vid busshållsplatsen på några spindelnät!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0