Lördagsaktiviteter

Lördagen började med en dusch! Vi somnade på fredagen utan att ha tvättat av sminket eller nåt. Vi var så trötta. Sen fixade vi oss och åkte in till min farmor, fixade hennes naglar och var lite sociala. Så passade vi på att ta en tur på stan. Kevin köpte lite presenter till sina föräldrar och till Melina som hade sin dopdag idag och jag passade på att köpa lite godis. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer förrens fram till sju. Då bestämde vi oss för att åka till Heron City och kolla på bio. Det vart filmen Lucy, den var sjukt grym men ganska skum mot slutet dock.. Eftersom filmen slutade vid elva tiden så kom vi inte hem förrens efter tolv så vart en sen kväll vilket ledde till en riktig sovmorgon imorse. Käkde "frukost" vid tolv ungefär sen var det på med kläder och dra ner till Li och Conny för att ge presenten till Melina. Fan va söta katter dom har!! 
 
Nu ska jag och familjen kolla på The Wolverine och dricka lite te. Haft en super duper helg med Kevin och med hans familj. Har verkligen blivit uppvakad. Känner mig så lyckligt lottad att få ha en sån man i mitt liv. Sån tur att han bara är min min min! 
 
Pussar och Kramar! Imorgon är det Måndag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0