Chillkrök med söthet! !

Något jag gillar är att fast min bloggning går i perioder så är jag ändå super glad över att mina följare hänger kvar!! Jag tänker varje dag på att blogga men att faktiskt göra det blir en kamp om interner, bilder, tid och fantasi. 
Idag har jag valt att berätta om helgen! Fast det är onsdag så kan det vara kul att veta ändå. Jag och Kevin åkte på chillkrök hos Emma. Det var super trevligt massa glatt folk och alkohol. Emma är en person som jag faktiskt hoppas på att umgås mer med. Hon är så rolig. 
Det var så gulligt också! För hon hade en söt hund som hade en liten valp! Det var nästan det bästa ändå att få sitta och gulla med den söta lilla hunden!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0