Vanlig vecka + Flemmingsberg

Hej! Har inte haft så mycket att blogga om de senaste dagarna. Vart vanliga tråkiga skoldagar och mysiga paradisehotel kvällar med Kevin. Plus att jag inte tagit så mycket bilder och då känns det tråkigt att blogga för jag gillar att lägga upp bilderna jag tagit.
 
Fast tisdagen var en riktigt rolig dag! Hade först matte prov på morgonen som gick åt helvete och efter det bara en lektion och vid lunch så hade jag och Sandra (en tjej som går i tvåan på Europa och som jag känner från taekwondon) en fika/lunch dejt. Var super trevligt att sitta och prata med henne om allt möjligt! Vi satt nästan i 2 timmar. På kvällen sen hade jag taekwondo, Kevin hängde med, sen drog vi hem och kollade på ph och myste.
 
Dagen idag var vi i Flemmingsberg på KI och KTH med klassen. Riktigt intressant faktiskt. Måste börja tänka på vad jag ska gå för riktigt på högskolan sen. Men är ett tag kvar så har lite tid att bestämma mig! Iallfall, jag tog pendeln till Södertälje efter det och åkte med Kevin hem. Vi drog och tränade och nu kollar vi fotboll, ska snart sova! 
Xoxo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0