The most beautiful thing ...

Lördagen bjöd på en seg morgon med fattiga riddare och en lång dag på jobbet. Mamma och pappa var i Budapest över helgen (lyllos dom!! Så roligt!) Så mamma hade tagit med sig de skorna jag brukar ha på jobbet. Hela kroppen värkte kan jag säga för att använda fel skor 6 timmar på jobbet! 
 
När Kevin kom och hämtade mig möttes jag av ett leende. Jag visste att han hade vart hemma och fixat med hundarna hela dagen och att han skulle ha en överraskning till mig. Så när jag sitter där i bilen ser jag att han har tänt marschaller utanför dörren. Redan då fick jag tårar i ögonen. Vilket välkomnande hem!! Men det var inte nog med det..
När jag kliver innanför dörren ser jag att han skrivit "Jag älskar dig" med stora bokstäver mitt i hallen och så ber han mig gå in på toan för att byta om till morgonrock och att tvätta av mig sminket. När det var gjort och jag gick ut i hallen igen så ger han mig en penna och ett block som det stod "frågesport" på. Då hade han tänt ljus i hela huset och satt upp lappar med frågor på som jag skulle svara på. Men innan jag fick börja så åt vi jätte god bananasplit med strössel på. 
 
Medans jag sen gjorde frågesporten så gick Kevin ner i källaren. Det var jätte gulliga frågor om vårat förhållande och saker som handlade om Kevin. 
 
När Kevin sen hämtade mig och jag gick ner i källaren möttes jag av ännu mer ljus och när jag gick in i badrummet.... jag tappade hakan! Finner inte ord till att han hade gjort det så magiskt och underbart! Ni ser ju på bilderna. Det var för mig! I vattnet hade han lagt i som en gelé eller nåt så att det var som en riktig spa känsla. Så myste vi i badkaret ett tag med massor av ljus, värme, choklad och vin. 
 
Efter det långa mysiga badet så var man helt mjuk i kroppen. Dock så hade jag ägnat kanske liite för mycket uppmärksamhet på den roliga gelén... men men! Upp ur badet och så fick jag en present för att jag klarat alla frågor på frågesporten. Ett ägg. Haha det ska bli som någon slags kärleksförklaring när ägget kläcks. Så gulligt! Blir så himla lycklig och nyfiken!!! 
 
När jag kom upp på mitt rum så... då vart jag ordlös ännu en gång! Det var inte nog med det sjukt fina och fantastiska han gjort i badrummet utan det vart även massage och mys inne på mitt rum sen.
 
Jag vet inte vad jag ska säga alltså. Det Kevin gjorde för mig i lördags kväll var något jag aldrig trodde skulle falla en kille in att göra för sin tjej. Jag är SÅ lyckligt lottad som har honom vid min sida. Som tar hand om mig när jag är sjuk eller mår dåligt. Som alltid kan få mig att skratta. Som gör alla små saker. Som fixar alla dessa överraskningar.. som sagt, jag är speechless.. Jag älskar dig så mycket Kevin. Mitt hjärta till dig! Min prins! Jag hoppas att alla nån gång kommer få uppleva det jag gör med Kevin för han är värd sin vikt i saffran!!!!
XOXO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0