Man måste unna sig när det är helg!

Ja som rubriken lyder right! Det har ju faktiskt vart helg nu och jag har fuskat lite. Men ska kämpa stenhårt denna vecka med nyttigheter och träning (om halsen tillåter). I lördags drog faktiskt jag och Kevin på bio på Heron city. Vi såg Annabelle, den vart faktiskt riktigt läskig!! Så läskig att allt godis och nästan alla popcorn tog slut. Men var jätte trevligt och kul, både jag och Kevin var trötta sen så vi bäddade ner oss till Twilight saga hemma i sängen och myste.
 
Imorse så... vart det ännu lite mer unnande. Det vart brunch på donken. McFeast meny MEN jag tog faktiskt minimorötter till, istället för pommes! Så jag är inge helt ute och cyklar. Sen var vi och tränade en stund efter att jag klippt Andreas. Nu ikväll har jag vart hemma hos Kevin och spelat bingolotto för första gången. Jag vann en ny lott, stolt! Så vart det endel mörk choklad och när jag kom hem vart det lite ölkorv och brieost för pappa var hemma. 
Men imorgon minsann, då blir det apelsiner och sallad och sånt där nyttigt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0