Mamma dotter dag!

Var en riktigt bra dag igår även fast man kände sig lite seg efter ca 4 timmar på marknaden. Jag och Kevin åkte in vid nio och gick en sväng med hans familj. Vid 11 så gick vi till min farmor och hämtade upp henne med min familj och gick ytterligare en sväng och efter att vi lämnat henne så gick bara jag och mamma. Kevin var med en stund men han skulle käka tunbrödsrulle med sin släkt.  
 
Mamma och jag köpte lite korv, brända mandlar och tog en fika sen drog vi hem. Vi bakade den där goda vaniljpuddingen och kollade en film. Juste, vi köpte med sushi också. Mamma "lyckades" tyvärr bränna hela handen när vi bakade (hon var tvungen att ha handen i en kastrull med vatten hela kvällen!!)
Så senare på kvällen åkte vi och köpte aloe vera gel på coop. När vi var ute och körde passade vi även på att ta en sväng på stan och åkte karusell. Vi träffade några av mina kompisar och snackade med dom en stund också. Var en jätte trevlig och mysig kväll med bara mammsen!!
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0