Må dåligt fredag idag!

Hej ni! 
Vaknade och mådde jätte dålig. Huvudet var tungt, ögonen svullna, magen kändes ut och in etc. Men jag tog mig iallafall upp efter en stunds kvidande i Kevins sköna säng. Jag gjorde mega banan pannkakor med glass och sirap. Vart galet gott!! Annars har jag bara tagit det lugnt. Träffade Kevins syster Li som hade med sig söta lilla Melina och när Kevin kom hem så hade han köpt gottis. Han sa att han köpte Aloe Vera original på grund av att han inte tyckte jag skulle ha massa söta tillsatser nu när jag mår dåligt!
 
Nu på kvällen har vi allihopa vart jätte trötta. Både jag, mamma och Kevin känner sig risiga. Vi har käkat tacos och kollat på idol. Nu ligger alla redan och sover och klockan är inte ens elva på en fredag liksom!! Men, det är faktiskt marknad imorgon så vi ska gå upp skapligt tidigt! 
Juste! Jag har beställt grejer också till en student fest som kommer framöver. Temat är "Film" så jag valde direkt Marilyn Monroe! 
Xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0