Fruits for breakfast

Hej ni! 
Idag har jag faktiskt kännt mig friskare än vad jag gjort de senaste dagarna. Det känns väldigt skönt, dock så är sötsuget lite för jobbigt nu när jag måste hålla mig lite. Igår kväll så unnade pappa och jag oss lite ölkorv och brieost medans vi kollade på den nya Hercules med The Rock, väldigt bra film faktiskt!
 
Men idag började jag faktiskt dagen med en fruktsallad, toppad med grädde, start och lite mörk choklad (tyvärr) och en kopp grönt te. Var en väldigt bra start på dagen. Var bara pappa och jag hemma idag men vi tog en sväng till Eskilstuna. Jag körde hela vägen!! Det var första gången jag körde där och första gången jag fick (försöka) parkera i ett parkeringshus. Kändes som att jag skulle krocka in i allt, men det gick bra. 
 
Nu ikväll så har jag och Sandra hållt i Taekwondo passet för nybörjarna. Det gick bra! Var inte så mycket träning för min det. Men det var kul. Nu ligger jag i soffan och myser hos Kevin. Paradise börjar snart. Super duper mys. 
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0