At the gym!

Hej ni, hade nya koftan på mig idag. Älskar den! 
Har mått lite upp och ner hela dagen.  Vart jätte trött, sen hyper och ont i magen osv. Var och fikade med Linnea och Daniel på långrasten, passade på att plugga lite matte också. Vi har prov i det nästa vecka plus att jag har prov i biologi också! Nu börjar det dra upp på tempot lite.. 
 
Efter skolan tog Kevin med mig till gymmet och tränade, han har någon ny kompis där, så efter att jag har kört lite mage och ben så kollade jag på när han stod på händer samtidigt som jag kollade på Kevins grymma muskler då och då. Var bara tvungen att ta bild! 
 
Nu ska vi kolla lite tv,  snart är det ju onsdags nöjet paradise hotel! Ha en bra kväll! 
XOXO 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0