Ladda batterierna - helg!

Hej där! Vilken helg.. hur galen som helst! 
I fredags så var jag på personalfest med coop. Mat och bowling, det var riktigt kul! Det gick dock riktigt dåligt för mig. 108 poäng på två serier!?!

Well, kul var det iallfall. Efter det körde Lucas till tosterö och där var det fest. Jonas fyllde 18 år! Grattis!! Kommer inte ihåg mycket av kvällen. Vandrade runt med en vodka flaska och sen var det dagen efter för mig i princip. Sen har helgen rullat förbi. Jag har vart i säng/soff läge hela dagarna i princip. Men nu har jag massor av energi till morgondagen! Ska ha mina nya örhängen som jag fick av brorsan.

Börjar bli mysigt hemma också! Julstjärnor och advents ljus.
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0