Vad händer med min mage?

Hej ni! Det har vart en sjukt jobbig dag idag. Jag har haft så ont i min mage, värsta trycket över bröstet och kännt mig yrslig. Jag vet att jag har haft magkatarr. Jag fick en 100 piller kur mot med men har fan inte hjälpt och nu är det värre än annars. För nu har jag ont när jag är hungrig, när jag äter och när jag ätit. Riktigt jobbigt..
Men jag ska till vårdcentralen imorgon och kolla. Mamma säger stress/psykisk ohälsa/depression. Vilket det mycket väl kan vara efter som jag mår väldigt dåligt just nu. 

Vill bara att allt ska lösa sig så man kan fokusera på annat än sin onda mage och sina problem..

Det vart iallafall en mysig hemma kväll till ph men mina sötaste älsklingar! Gosigos!!
Xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0