Två sidor på myntet.

I alla relationer jag har haft så har jag märkt att det alltid finns två sidor utav en person. En som visas utåt mot sammhället och en andra sida som bara visas för en själv. Under en lägre period nu har jag tänkt på det här med det så kallade skitsnacket. Det är ju alltid två sidor utav det. Ena skitsacket från en vän kan handla om att en tjejkompis haft sex och det andra kan handla om hur äcklig den här tjejkompisen är för att hon haft sex.
 
Är det inte så att vi har något som ska kallas privatliv? Där man ska kunna ha sex med vem man vill, man ska kunna träffa vem man vill och göra precis vad man vill, utan att andra människor ska behöva veta om det? Om det nu blir så att människor får reda på det så är det alltid så att de måste ha åsikter och värderingar om vem som gjort vad och vad man tycker om det.
 
Exempel. En tjejkompis till mig stod och pratade om att "Lisa" hade haft sex med "Viktor", att det hade vart vilt och häftigt sex där "Viktor" hade gjort både det ena och det andra.
 
Visst! 
 
Men sedan fortsätter min tjejkompis med att lägga värderingar i detta. Om vilken hora hon var för att hon gjort slut med sin pojkvän för 3 veckor sedan. Att hon var äcklig för att hon hade sex med "Viktor".
 
NEJ!
 
Det är okej att tycka och tänka om saker och ting här i världen. Men man behöver så fan heller dela med sig av det. För rätt var det är när man berättar om att man "sett en blå bil" till sin kompis så kommer det tillbaka efter två månader att man "sett en grön katt klättrat på en bil". 
 
Jag försöker hålla mitt privatliv för mig själv numera. För andra människor än mina närmaste vänner har INGET med det att göra. Vad jag gör, vem jag skriver med, vem jag har sex med och inte, har jag inte berättat för dig om något som handlar om mitt privatliv så ska du inte veta om det. 
 
Back the fuck of society.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vet redan att du lackade ut för din bf åkte och träffa en tjej kompis som blev dumpad. Visst hon knullade med ditt ex när ni var tsm men come on, lägg ner.

Svar: Haha mitt i natten ja, vad ha det ens med inlägget att göra. Come on, lägg ner?
Mly Oak

2014-11-27 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0