Time is running out.

Som rubriken lyder så håller tiden på att rinna ur mina händer. Eller ja, det känns iallafall så. Skolan har jag hamnat efter i rejält och jag har ingen ork eller vilja till att fortsätta kämpa när det ändå bara går dåligt. Allt annat känns bara kaos och mina glada och roliga känslor leker just nu kurra gömma med mig.
 
Men för att inte vara för tråkig och negativ så är det några grejer som går framåt och som är roliga. 
 
• Viktnedgången går framåt. Tappat lite mer än ett och ett halvt kilo och jag har knappt tränat utan bara bytt ut lite grejer i kosten. Nu är det bara ett kilo kvar och lite mindre än en vecka. Kämpa!! 
 
• Ny hårfärg och förändring gör en alltid gott. Jag var så ledsen för ett tag sen så jag färgade håret och mår faktiskt mycket bättre. Konstigt hur tjejers hjärnor fungerar. 
 
• Jag har äntligen blivit av med den där jävla förkylningen som spökat i nästan tre veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0