Ridning med skolan!

Vet inte om jag berättade om ridningen igår men var iallafall riktigt roligt att rida med idrottsgruppen. Vissa kunde bättre än andra, killarna satt dock mest och beklagade sig över att dom fick ont i bollarna. Haha..

Vi fick skritta, trava och galoppera skulle lätt ha kunnat hålla på en timme till. Var mysigt att vi fick hålla på med hästarna ett tag också innan och efter.

Jag sov hos Kevin inatt. Så mysigt att få vara nära igen! Han är dock sjuk så fick ta hand om honom, Så sööt! Nu ligger jag och ska sova! Imorn ska jag jobba hela dagen och kvällen. Nice med cash men är inte på humör för det just nu, tyvärr. JUSTE! "Abuturient mössan" har kommit! Godnatt nu!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0