Hej igen!

Long time no see!
Har egentligen inte hänt så mycket under denna tid. Jag har som vanligt gått i skolan och jobbat. Umgåtts med min fina kille. Har gått många långpromenader i skogen med mamma, pappa och hundarna. Dom ska dra på med träning och grejer. Jag har hamnat i en period där träning inte är min första prioritering direkt!

Här om veckan var jag på bio med Frida.  Vi var på den nya Hungergames som var riktigt bra men som slutade... riktigt jobbigt eftersom man bara längtar till nästa del av filmen nu!
Har vart mycket med Frida, vi sov i helgen också. Det är så kul för när vi inte har något att göra eller är uttråkade så sitter vi i varsin ända av soffan och skickar fula snaps till varandra.

Jag har faktiskt tänkt att blogga men appen "blogg.se" suger. Den stänger ner sig, den hakar upp sig osv. Så har bara blivit arg och skitit i det. Tyvärr! Jag bloggade annars från nätet via telefonen men det var lite krångligt. Hate it! 
Jag får ta och önska mig en iPad eller nåt som man kan ha med sig överallt som är kopplad med mobilen etc.. haha önsketänkande!

Nu ska jag vara med på sista delen av biologin. Vi pratar om körtlar som vi pratade om förra veckan. Ska försöka överleva! Sjuk mensvärk!  
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0