Aktiviteter på lovet

Hej igen, vill bara berätta om lovet lite. Har inte direkt gjort något speciellt så. Mest vart hemma egentligen. Var i Eskilstuna i fredags med mamma och pappa. Köpte ett par nya skor. Sen på kvällen drog vi till Harrys och käkade efterrätt. Var hos farmor och firade henne i onsdags. 75 år tror jag hon fyllde. Fuskade lite med tårta men det var jätte kul att se henne så glad!
 
Jag har ätit massa gott också. Mest bra mat men har ju som sagt fuskat lite. I söndags till bingolotto så åt jag lite daimtårta tyvärr.
 
Jag har jobbat hela helgen. Men i lördags efter jobbet så åkte jag och Kevin på fest hos Hedvig. Halloween party. As kul och trevligt. Sen var det bara upp till jobbet dagen efter.  Haha
Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0