Tiden går fort när man är sjuk?

Oj.. Jävlar! klockan är redan torsdag! Fan va tiden går när man har kul! Dock så har jag vart sjuk hela veckan. Jobbade varken förra onsdagen eller igår. Men är på bättrings vägarna. Började med sjukt illamående, gick över till brutalt halsont, sedan irriterande rinnsnuva och nu har jag lite av allt mixat tillsammans med en huvudvärk! Underbart! Well, I tisdags hände det roliga grejer! ögonfransarna förlängdes och hittade en köpare till min gamla iPhone. Onsdagen vart en halv skoldag med lite plugg och idag var jag på en lektion imorse och har sen efter det suttit och kollat film i soffan med pappa min.
Jag har ungefär druckit i genomsnitt 8 koppar the om dagen denna vecka och som sagt, bättre tider är på väg!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ögonfransarna är helt underbara! Vart väldigt långa, svarta men på något sätt "naturliga". Kostade ca 700 svenska riksdaler och tog ungefär en och en halvtimme på bänken. Det bästa med dom är att man kan bara vakna och man ser as sexig ut! Det sämsta som jag har träffat på under dessa dagar va när vjag duschade och fick vatten i ögonen .. mardröm! man kan inte gnugga sig som vanligt! utan fick stå och halv blinka med tops för att kunna få upp ögonen!! Va därför nere på byn idag och köpte nya avsminknings servetter med aloe vera. Blir säker bra.
Imorn är det kalas! lite firande för bästa mannen, munken, oskulden Wille som fyllt 18! Grattis du!
Puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0