Fyller ut vardagen

Haft en riktigt bra dag idag! Hade en riktigt svår matte lektion på morgonen, efter den gick jag och fyllde i fransarna med 1,5 mm så dom är lite tunnare och finare nu! innan var dom så himla stora och svarta! Haha, men det var kul. Hoppas jag vänjer mig bara. Sen hade vi ingen engelska så åkte ut en stund till Kevin och spelade spel med han och hans mamma. Så vart det en del plugg nu på kvällen. Gjort ca 40 uppgifter av 57! Så ligger i god fas till provet nästa vecka. William kom också över en stund nu på kvällen och snackade. Mina mungipor pekar bara uppåt nu om dagarna! När jag inte är hungrig dock.. Då jävlar! Haha.Hoppas det blir en lika bra dag imorn, ska jobba också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0