Gym & Övningskörning ^TOP^

Åkte hem till Kev en stund imorse och käkade lunch med honom. Så mysigt att bara kunna göra så! Åka till stallis helt random och få va med en av världens bästa personer och få mat!! Jag åkte med honom till jobbet med bilen sen drog jag och hans syrra en sväng på stan och fixade lite grejer. Var jätte trevligt. Så drog jag och träna i 50 min.
Mitt pass består av 
• 15-20 min uppvärmning ex crosstrainer/cykel etc.
• Mellan 3 och 5 övningar där jag kör 5 set & 8 reps
• Stretchar ut lite, lugnar ner mig och dricker upp resten av vattnet!
 
Well, när jag kom hem så fixade jag och mamma ihop varsin chicken terriaky (stavning) macka och kollade tv. Efter en stund kom Oscar upp och ville dra och fiska, så jag övningsköra ut till Piren med familjen. Gick helt felfritt! Tills jag fick för mycket luft om att det gick så bra... att jag fick motorstopp mitt i en vänster sväng!! Katastrof.  Var bara tur att ingen bil kom. För så hade det smällt! Illa...
 
Vad lär vi oss av det?! 
1. Sakta ner/stanna innan man ska svänga!
2. Tro inte att du är bäst på att köra! Haha då misslyckas man.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0