Glass och skräckfilm!

 
Har börjat få jätte ont i magen på sistone! Verkligen hugger till. Det är inte mensen för den hade jag för två veckor sen så börjar undra vad det är. Jag äter inget konstigt,  inte något jag inte käkade tidigare veckor. Käkar Omeprazol varje kväll nu och ska göra det framöver så kanske det blir bra snart förhoppningsvis. 
 
Igår åkte vi in till stan och träffade fin Frida, käkade glass och hade trevligt. Hon är sån go person så det är stört !! Man har aldrig tråkigt med henne! (Så ni vet!)
Så grillade jag och finaste Kevin fläskfile, potatis, ost och kollade på värsta skräck filmen! "OCULUS" för er som gillar spänning och skräck, se den!!
 
Har precis börjat regna här hemma, ska bädda ner oss och kolla på "Endless love" i soffan. Vart nyligen klara med andra omgången slingor på Kevin också! Super ♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0