träning, shopping, middag!

Hade en kort dag i skolan! slutade vid 12, sen tog jag med mig grabbarna på stan och köpte present till Linnea och fikade. Sen drog vi och tränade. Jag körde ben och hjälpte till och spottade grabbarna lite när dom skulle va coola och lyfta tungt ;) Vart inte ett så långt pass. Ca 40 min kanske. Bra start efter en månads uppehåll! Tänkte att jag skulle träna idag. Men får bli på söndag istället.
Well well, Efter träningen så åkte jag med mamma ner på stan och shoppade lite. Nödvändiga saker såklart! Hehe, lär her upp det sen, blir för mycket bilder annars!
Så igår kväll så var det middag med massa brudar hos Linnea som har fyllt 18 år! var jätte trevligt med god mat och socialt umgänge!
-
Ska kolla klart på ett program nu hemma hos Petter sen får vi se vart dagen leder!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0