Kebab pizzan

Igår var jag och mamma och solade, är riktigt skönt att kunna hålla bränna uppe lite. Ska göra det en-två ggr i veckan nu tror jag. Ska lägga upp en budget också! Är mycket utgifter nu tycker jag! Jobba igen imorn så.
Idag så var jag i skolan hela dagen, sen så drog jag och grabbarna och tränade! Fick bli mage idag, va as mycket folk på gymmet. Är riktigt kul att träna! Ska fan hålla i nu månaden ut.
Var nyss och lämnade Affe på coop och träffade Michelle. Bestämde att vi ska dra och fika någon dag. Var jätte längesen vi träffades! Haha, typ 2 år sen..
Nu har jag precis kommit hem till Petter, är hemma själv här. Ska äta min kebab pizza och sen kolla ett avsnitt av Vampire diaries tror jag. Petter kommer hem snart så får skynda mig med pizzan!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du och Madde vänner längre? Ni brukade umgås jätte mycket förut ju? :o

2014-01-22 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0